مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 14:552020-04-18سياسي

فارس من| تعیین تکلیف وضعیت مرخصی سربازان وظیفه خراسان رضوی


فرمانده تیپ 377 شهید بحرانی ارتش در خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه راه های ارتباطی بین شهرستان ها با محدودیت تردد مواجه است و امکان دارد برای رفت و آمد سربازان و همکاران ما مشکلاتی به وجود آید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد،  ثبت شده است.

خبرنگار فارس جهت پیگیری این موضوع با معاونت درمان سپاه پاسداران امام رضا(ع)، معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، روابط عمومی نیروی ارتش و نیروی انتظامی خراسان رضوی تماس گرفت و موضوع را جویا شد.

سربازان نظام وظیفه در خصوص تعیین تکلیف مرخصی خود باید طبق دستورات مقر فرماندهی عمل کنند معاون درمان سپاه امام رضا(ع) در این خصوص به خبرنگار ما گفت: افرادی که وارد سیستم سپاه جهت گذراندن مدت سربازی خود می شوند در محل خدمت آن ها تمهیداتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سنجیده شده است.

محمود توکلی راد با بیان اینکه اول باید وضعیت سرباز وظیفه مشخص شود، عنوان کرد: اگر سربازان به مقر فرماندهی معرفی شدند پس در این خصوص باید با سازمان مربوطه ای که معرفی شدند هماهنگ کنند.

وی افزود: اما آن دسته از سربازانی که هنوز تقسیم جا نشده اند باید با رده خود هماهنگ کنند در صورتی که دلایلشان جهت عدم حضور قانع کننده باشد با موافقت فرماندهی مقر خود بعد از بازگشایی جاده ها در محل خدمت مورد نظر حاضر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تعیین تکلیف وضعیت مرخصی سربازان وظیفه خراسان رضوی

فارس من| تعیین تکلیف وضعیت مرخصی سربازان وظیفه خراسان رضوی